Pravidla zákaznické podpory

Základní informace:

Zákaznickou podporu uživatelů nabízíme zákazníkům v několika cenových relacích:

  • Technická podpora (1 500,-Kč / rok). Služba zahrnuje technickou podporu na jeden rok. Přístup do sekce pro klienty a neomezený download souborů.
  • Správa a údržba webových stránek bronze (4 000,-Kč / rok). Služba zahrnuje technickou podporu a správu webu na jeden rok. Služba je omezena rozsahem do 20 hodin. Každá další hodina bude účtována dle sazeb ceníku.
  • Správa a údržba webových stránek silver (10 000,-Kč / rok). Služba zahrnuje technickou podporu a správu webu na jeden rok. Služba je omezena rozsahem do 50 hodin. Každá další hodina bude účtována dle sazeb ceníku.
  • Správa a údržba webových stránek gold (20 000,-Kč / rok). Služba zahrnuje technickou podporu a správu webu na jeden rok. Služba je omezena rozsahem do 100 hodin. Každá další hodina bude účtována dle sazeb ceníku.

Hot-line service – je součástí všech úrovní zákaznické podpory:

  • Hot-line service slouží pro řešení problémů a zodpovídání dotazů, které se mohou vyskytovat při práci s redakčními systémy nebo při správě webových stránek.
  • Uživatel může žádat o pomoc telefonicky (v pracovní dny od 9.00 do 17.00 hodin), e-mailem či či pomocí formuláře dotazu na zákaznickou podporu. Uživatel dále získává přístup do fóra zákaznické podpory.
  • Problém přebírá pracovník technické podpory, který zodpoví dotaz uživatele a pomáhá najít řešení problému. V případě potřeby spolupracuje s příslušným specialistou, případně i se specialisty a programátory.

Základní pravidla pro roční zákaznicko podporu:

  • Zákaznická podpora se poskytuje vždy na 12 měsíců dopředu.
  • Nárok na hot-line servis začíná dnem zpracování požadavku. Na zákaznickou podporu je vystavena zálohová faktura se splatností do patnácti dnů. V případě neuhrazení zálohové faktury je uživatel vyřazen z klientské sekce a zákaznická podpora je ukončena.
  • Po uhrazení zálohové faktury je vystaven konečný daňový doklad - faktura, kde je uveden začátek i konec technické podpory a specifikován druh zákaznické podpory.

Co obsahuje technická podpora:

Služba technické podpory (hot-line service) je poskytována telefonicky, emailem, poštou, ve výjimečných případech osobně pracovníkem technické podpory. Tato služba zahrnuje následující:

  • řešení problémů s instalací a konfigurací redakčních systémů,
  • download dostupných souborů,
  • řešení základních otázek při administraci webových stránek.

Správa a údržba webových stránek:

Služba zahrnuje všechny body technické podpory. Navíc obsahuje následující služby:

  • Správu DNS záznamů Vašich domén, včetně jejich pravidelného prodloužení.
  • Zajištění web hostingu dle vybraného poskytovatele a tarifu.
  • Pravidelné i nepravidelné doplňování a aktualizaci obsahui Vaší prezentace.
  • Pravidelná optimalizace Vaší prezentace.
  • Pravidelný upgrade redakčního systému a aktualizaci jednotlivých modulů a komponent.
  • Sledování statistik návštěvnosti Vašeho webu a sledování pozice stránek ve vyhledávačích.

Služba správy webových stránek je poskytována v omezeném časovém rozsahu dle vybraného tarifu.

Kontakt:

Tomáš Vyhnálek

Ledec 9
535 01 Přelouč

Tel.: 605 451 870
e-mail: info@tom-vyhnalek.cz
IČ: 627 08 252
DIČ: CZ7408313308

Mapa: